مدیرکل بهزیستی همدان  با حضور در مرکز سامد خط تلفنی ۱۱۱پاسخگوی درخواست های مردمی بود

مدیرکل بهزیستی همدان ۲۲ خرداد ماه، از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی همدان در راستای ارتباط پویا میان مردم و دولت  و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌استانی‌ها، محمد مهدی شاهقدمی  مدیرکل بهزیستی استان با همراهی مریم غفاری رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان، از ساعت ۹ الی ۱۱ سه شنبه  ۲۲خرداد ماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) و تلفن ۱۱۱ پاسخگوی پاسخگوی سوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردم بود.

کد خبر 109778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد